”Közgazdász-programozóként azért hasznos számomra a Zafír Hardver Kft. által nyújtott rendszer karbantartás, mert így több energiám marad a nagyobb hasznot hajtó programozási feladatok elvégzésére.”

Trendl József
Argenta Lízing Zrt.


„Az egyik bank informatikusai több sikertelen kísérlet után feladták a saját kliensprogramjuk telepítésére irányuló próbálkozásaikat. Számítógépünk teljes újratelepítését javasoltak. Ekkor rendszergazdánkhoz, a Zafír Hardver Kft-hez fordultunk segítségért, akik újratelepítés nélkül néhány perc alatt megoldották a problémát , így egy pillanatra sem állt meg az élet a laborban.

Brainturbo Bel-Buda Stúdió



A rendszergazdai és ezzel határos feladatkörök széles spektrumában tevékenykedünk. Általában az alábbi feladatokat látjuk el:

  • Számítógépek, monitorok, nyomtatók, routerek és tápegységek (amikor csak lehetséges áramköri szintű) javítása.

  • Notebook-, desktop- és szerver számítógépek tisztítása.

  • Számítógép hálózatok tervezése és építése.

  • Notebook, desktop és szerver számítógépek szoftver (operációs rendszer szintű) hiba javítása.

  • Szerver karbantartás és üzemeltetés.

  • Rendszeres adatmentés.

  • Tartalomszűrés (chat, közösségi oldalak, video- és zene tárhelyek).

  • Telephelyek összekötése és

  • Távoli segítségnyújtás titkosított, internet alapú pont-pont kapcsolat segítségével.

  • WEB oldalak készítése.


Nagyobb ügyfeleink informatikai rendszereit átalánydíjas szerződéses konstrukcióban üzemeltetjük. Az eseti díjazásos forma ugyanis egyrészt a szolgáltatót - azaz minket - abba az irányba ösztönözné, hogy minél több hiba forduljon elő - ennek pedig a látszatát is el akarjuk kerülni -, másrészt pedig a megbízót arra készteti, hogy a meghibásodás legvégső stádiumában forduljon a szerviz szolgáltatóhoz, amikor a hiba már jelentősen gátolja a munka hatékony elvégzését. Ekkor már általában több időt vesz igénybe a hiba javítása, és az adatvesztés valószínűsége is jelentősen megnövekedett.

Tapasztalatunk szerint azonban más szolgáltatók átalánydíjas szerződési konstrukciói között is túlnyomó többségben vannak a 'hibrid' megoldások, amikor limitálva van, hogy a havi díj fejében a szolgáltató mennyi munkát köteles elvégezni. Ez sem a legjobb megoldás, mert még mindig részben arra ösztönzi a szolgáltatót, hogy a problémákat csupán tüneti szinten kezelje ahelyett, hogy a kiindulási pontot szüntetné meg.

A hibajavítási hatékonyság szempontjából az a legjobb szerződési konstrukció tehát, amely a parnereknek fel nem róható okból bekövetkezett hibák javításának tekintetében semmilyen limitációt nem tartalmaz egyik fél irányában sem.



Home | Termékek |Referencia | Szolgáltatás | Elérhetőség | Rólunk